måndag 18 maj 2009

Uppe med tuppen idag, 7.00 stod jag dödstrött framför spegeln och kladda på mascara, behöver nog lite semester faktiskt, känner hur benen inte alls vill bära mig upp på morgonen längre.
Ett par dagar av utvilande och gå upp när jag vill hade gjort susen.

Ringde hon som hade kattungen igår, lilla Oliver hade tydligen blivit tingad fort som attan, :( lite ledsen faktiskt, hade sett fram emot en sån där liten skrutt. En röd lurvig misse..
Var nog inte menat att han skulle flytta in här antar jag.
Men jag tror visst att Saga skulle tycka han va jätte söt ja, ångrar ibland att jag inte skaffade bebisar på Saga, kanske hade fått henne att mogna lite. Hon är för övrigt oerhört jobbig på nätterna, skriker, river, krafsar och för ett himla liv, har inte sovit en hel natt på länge känns det som. Kanske därför jag är så trött.

Nu blir det tv tittande och chill i soffan.

SeeYaaa!

-Man älskar inte människor för att dom är vackra, Dom är vackra för att man älskar dom.

Inga kommentarer: