torsdag 14 maj 2009

Jobbat idag, lagt schema för hela sommaren, tog sin tid vill jag säga, ögonen gick till slut i kors.
Men sjukt skönt att det är klart, och tre dagar för tidigt till på köpet.

Ledig i helgen, vad skall man göra? Är väldigt sugen på att sitta i solen hela helgen med en kaffe i handen. Får se vad som händer. Förhoppningsvis har Ango och Madde skaffat bil tills dess och då blir det road tripp, längtar..saknar min tokiga Ango.

Då var man inte svarthårig längre!! Ganska skönt faktiskt, men sjukt konstigt då jag varit svarthårig i typ 9år.
Kommer ihåg den dagen jag färgade håret svart första gången, var skit nervös att jag skulle bli skit ful...men attans va fel jag hade..hehe, älskade det..saknar det..det är liksom jag.
Men nu är jag väl typ Röd/Brun/Blonda slingor.
Känner jag mig själv rätt så kommer det bli svart igen efter sommaren.

Nä nu ska jag rädda mina ägg och hoppa in i en dusch.

Puss på er

- Ibland är det svårt att se, trotts att man tittar.

Inga kommentarer: