fredag 15 maj 2009

God Dagens
Kom från jobb nyss, blev ingen jättelång dag idag, slutade i huvudvärk och var tvungen att gå hem.

Funderar över varför alla jag känner tycker att jag jobbar hela tiden.. Jag jobbar faktiskt inte mer än vad jag skall varje månad, en heltid som dom flesta andra, kan väl dock ersänna att jag jobbade mycker förut..men det var något år sedan.
Träffade en gamal bekant idag varpå han frågade om jag jobba de lika mycket som alltid...Ja man kan väl sammanfatta det som så att jag tycker om att jobba, finns inte så mycket mer att göra på dagarna.

Vad skall man göra idag då? lite sugen på öl faktiskt ;) var ju länge sen nu, sex helger sedan, Duktig har jag varit!!!

Imån skall jag till Trollhättan med Ango och Bengan och mysa, Kul!!!

Sup inte ihjäl er nu, puss

Inga kommentarer: