söndag 17 maj 2009

God dagens!
Igår hade jag mycket trevligt måste jag säga ;), tack för båda!!

I morse vaknade jag av en väldig lust att röra på mig.. Så vi satte på oss jogging dressen och rusa ut i det fina vädret, lider för tillfället av en förstoppad näsa och andningssvårigheter.
Tänk om det växer maskrosor i mina lungor nu när jag andats in så mycket pollen!!
Angos Mamma sa faktiskt att det kunde hända!

Nu vette fasiken vad jag skall hitta på, Tjötas jobbar och jag har tråkit...är lite hunglig..
Makaroner och korv kanske..mums.

Förresten så blir det tillökning på Lilla Grevegård snart!!! YEY!!! Längtar.

Tjolahopp tjolahej!

"Att veta vad man vill men inte göra det är oerhört frustrerande. Att sedan inte göra något åt det fast man vet att man borde är ännu värre."

Inga kommentarer: