måndag 22 juni 2009

Morsning!
Sista måndagen på semestern denna omgången, känns lite vemodigt när man tänker på att det är jobb på måndag, men ändå skönt så kanske jag kan få ordning på allt som ligger och väntar.

Mailboxen är full vill jag lova, tror jag hade ungefär 33st mail när jag tittade igår..Men vägrar öppna ett enda..hahahaha, kommer säkert få spendera en hel arbetsvecka bara i att läsa och stå i allt som cheferna vill jag ska göra.

Idag har jag storstädat, tvättat och solat en stund hos Sophie och nu är jag trött vill jag lova.
Saga ligger helt utslagen i sängen efter att jag jagat henne med både damsugare och mopp.

Blir Ullared på torsdag förhoppningsvis så jag kan få handla massa skräp..;)

-När man är en björn med mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man ibland att en idé som verkade vara riktigt idé-aktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.
-Nalle Puh

Inga kommentarer: