tisdag 9 juni 2009

Är det någon som kan svara på varför klockan går så mycket fortare när man har semester?

Idag har jag och gullet flängt till B-hood, där vi lämnade diverse lagade underkläder ;D, sen åkte vi till Jula och köpte hammare. Ja! Vi har insett att vårat hushåll inte är komplett utan en hammare.
Sen åkte vi till en färgaffär och köpte botten färg till en båt, tänkte citera Annelie ett litet slag.
- Hej! Jag vill ha bottenfärg till båt, den blåaste och giftigaste ni har!!! Hahahaha, och nu kanske ni precis som jag inser varför torsk beståndet minskar..;D
Nej fy sjuttan, tur man inte röstade miljöpartiet, då hade man nog haft lagom ångest nu.

Jag undrar vad jag ska göra på min kära semester som det nu gått två dagar på, det är ju inte direkt något fint väder ute.

Hoppsan nu måste jag sluta för vi skall vara barnvakt i panik...
Pling Plong

Inga kommentarer: