onsdag 26 augusti 2009

Tjillevippen!
Hämtade Lilltjejen i måndags eftermiddag, har vart ledig från jobb tisdag/onsdag så att jag har möjlighet att passa henne. Tänkte först att jag skulle behöva passa henne från Saga men det visade sig att Saga var sjukt rädd för henne så det gick ju galant. Hon har börjat strosa runt i lägenheten aldeles själv idag och lunkar förbi Saga som om hon inte ens var där. Nu ligger Saga på sin tron och Lilltjejen på vår säng och båda sover så gott.

Har under dessa två dagarna rensat i köket, bland handdukar och lakan samt i pappers lådan. Fy vad mycket skit man samlar på sig under åren.
Glenn och Emelie ska titta på lite saker till deras lägenhet som kan vara användnings bart.

Har även ringt El bolag "Du har nummer 107 i kö" blak fu faan, och flyttat elen, samt ökat upp mitt månatliga pensionsspar så jag har något att handla för när jag blir gammal.

Funderar på om jag ska äta frukost idag eller inte?? Äh har ju ätit mig mätt på godis så jag håller mig nog ett par timmar till.
Skall upp till mamma snart och hjälpa henne tvätta fönster.
Skönt att få gjort massa nyttigt dessa dagar.

Puss och Kram

Inga kommentarer: