torsdag 20 augusti 2009

Ledsen att göra dig besviken K-S men jag har inte en aning om vad den där hemligheten var.. verkar som att du kommer bli tvungen att räkna bort mig i det möjligen framtida anklagandet, hahaha, eller var det??? Hmmm kanske vet jag nu...vad det det som vi pratade om i
P-rummet??? Får nog ta ett litet snack med dig i morgon..förresten är det ganska tacksamt att berätta hemlisar för mig för jag verkar ju ändå inte komma ihåg.

Men annars så kan jag ju berätta för er alla att min Mustang (cykel) har blivit stulen av en simpel tjuv.......Ja vet! Ersänn sorgligt, ingen i hela världen har någon aning om hur tajta vi var, jag och min mustang. I 30 år har vi gått sida vid sida...eller ja, 26år... eller snarare 5år..men det hör inte hit, tajta var vi iallafall.
Att en människa har samvete att sno någon annans saker..fy bubblan för sådana människor. Dom skall bli tagna i öronen och få äta tuggummi från marken eller något liknande.

Förresten K-S så kanske det är dem vi ska fälla så du kan få ta fram ditt plastskydd? Inte för att vi hade räddat dom ändå, men bara för att få ställa till det lite för dom.

Det var väl ungefär detta jag ville dela med mig av för denna gången.
See Ya!

- Tänk den som ändå hade en cykel.., Hahahaha

Inga kommentarer: