tisdag 15 september 2009

Till Lillasyster!


Vet du hur underbar du är?
Längtar efter att få höra ditt skratt.

Vet du hur vacker du är?
Älskar att folk tycker vi är lika.

Vet du hur omtyckt du är?
Så många vänner och en grym familj som alltid ställer upp.

Vet du hur mycket jag tycker om dig?
Skulle göra precis vad som hellst för dig.

Vet du hur stark du är?
Låt aldrig någon annan bli viktigare för dig själv än du!


2008-09-06
"Du är helt underbar, och jag tror inte att du förstår hur mycket du betyder för mig, har inte haft den känslan för någon så fort som jag fick för dig. Vill finnas här för dig, vill vara den du ringer när något hänt eller bara om du är glad och vill berätta något. Den du ringer och gråter ut hos, den du får råd av, den du kommer till och bara sitter och glor tv, den du kan berätta allt för. Jag vill vara en av dina tärnor när du gifter dig, sitta med dig när du har ont, skratta med dig när du e glad. Jag lovar dig att alltid ta mig tid och kommer alltid försöka hjälpa. Önskar bara du kan förstå det. Du är den lillasystern jag aldrig haft, den jag vill ta hand om och ställa upp för. Du är en helt underbar människa som dock ibland är lite dum mot dig själv och gör för mycket för andra. Sluta aldrig vara dig själv! Och lova mig att du aldrig tror att jag släpper dig för det kommer jag aldrig göra, vad om än händer och det sa jag till dig.
Älskar dig Sandra Cederbom <3"

1 kommentar:

sandra sa...

gud vet inte vad jag ska säga, tårarana rinner och jag saknar dig & älskar dig. Förlåt att jag är så dålig på att höra av mig, men nu blir det andra bullar. du är bäst anna, du är verkligen det ! jag ska verkligen vara den lillasyster för dig. jag älskar dig anna !!!